dimarts, 26 de setembre del 2006

50InstallParty

Ahir es va celebrar, amb l'assistència d'uns trentena de persones (familiars i amics) la 50InstallParty, és a dir la festa de la meva instal·lació als 50 (el meu 50è aniversari, vaja). Va ser una gran festa en la que em van acompanyar les persones que més m'estimo i que m'han acompanayat més o menys temps d'aquests primers 50 anys de vida.

Hi havia, a part dels de casa, des de la meva mare, germà, nebots i sogra, fins als pares dels i els amics/gues dels meus fills, passant pels amics/gues de tota la vida: l'Anna, la Trini, la Pili, en Joan Àngel i l'Anna i els amics més recents: l'Olga i el Xavier (na Catina s'excusà).
La única condició per assitir-hi era no fer regals materials, si de cas, immaterials. I la veritat és que he sortit guanyant perquè tincs fotos antigues, escrits amb sentitment, llibres preciosos, vídeos i una entrada pel Liceu per veure una òpera (em sembla que triaré La clemenza di Tito d'en Mozart).

A part del menjar i el beure, que no pot faltar en una ocasió com aquesta, hi hagué música, molt bon rotllo, i cadascú va fer el que va voler per passar-s'ho el millor possible. Els petits que de seguida trobaren joguines i entretenimen, els joves, que s'enviciaren amb els jocs o la conversa íntima, i els grans fent-la petar sobre tot allò diví i humà. Una festassa.

Feia temps que no feia una celebració com aquesta i m'han quedat ganes de fer-ne alguna altra. Espero que abans dels 60 :-)