dimarts, 9 de gener del 2007

Actualització de Moodle

Ahir, en 20 minuts comptant la pujada d'FTP, vaig actualitzar la versió de Moodle de la feina de la 1.6.1 a la 1.6.3+. Sembla que no hi havia massa diferències entre les versions perquè de seguida va tenir actualitzades les taules. El vaig fer córrer tot seguit i tot va anar perfecte, no va donar ni un sol missatge d'advertiment ni, encara menys, d'error. Prèviament havia fet còpia de seguretat de tots els cursos i del programari, per si de cas, però no va caldre.

Estic segur que si hagués actualitzat a la 1.7 directament matxacant la 1.6.1 no m'hagués donat cap problema tampoc, però a 36 hores d'obrir un entorn a la producció per a 3000 usuaris no està la cosa per bromes. La tinc en local la 1.7 i vull seguir fent-hi proves.

Sembla que la 1.6.3+ ha resolt els problemes que tenia l'altra pel que fa a l'eliminació de contrabarres quan s'editava codi TeX. Queda per veure què passa amb les preguntes de tipus cloze que també donaven algun problema.

Com que havia llegit que hi havia una versió lliure de bugs del mòdul d'integració de les activitats JClic, he aprofitat l'avinentesa i també l'he pujada. Ara queda per veure quan es podran posar amb el mòdul de QV

He dit mai que m'agrada Moodle? :-)