divendres, 5 d’octubre del 2007

On es colga es dimoni

L'altre dia na Catina em dir que a Mallorca dels que se les saben totes en diuen que "saben on es colga es dimoni". Em va agradar l'expressió, no la coneixia i he pensat rebatejar el meu doku de materials sobre Moodle amb aquest nom. Ja li he canviat el title mentre escolto Antònia Font i ara em queda la imatge de capçalera. Hi podria posar un dibuix divertit. Mmmm....

Per altra banda ahir va ser un dia interessant per canviar de perspectiva. El famós Campus, el projecte de campus virtual de les universitats catalanes de codi obert, etc. va presentar les bases conceptuals sobre les que es construeix. Estàndards oberts, OKI bus, un fons de Moodle i Sakai, accessibilitat, usabilitat, etc.


Força interessant, com a mínim és un projecte que va néixer, s'haurà desenvolupat d'una manera més o menys harmoniosa, però si més no ho ha fet seguint unes directrius, i té la feina i les responsabilitats repartides. Arribarà a bon port, n'estic segur, i funcionarà força bé perquè algú, m'agradaria conèixer-lo, ha pensat racionalment i ha fet les coses una mica amb cap i peus.

Ben diferent, per tant, d'altres projectes en què es troba a faltar un lideratge decidit i que es van desenvelupant a batzegades perquè s'han de tirar endavant, però sense un objectiu massa clar.