dimarts, 17 de juny del 2008

Final de curs

L'altre dia algú em preguntava que d'on treia les energies per acabar el curs, sembla ser que estic fent encara moltes coses. Jo no ho trobo pas així, segueixo fent les "moltes" coses que faig habitualment. El que pot ser és que, com que veig la llum al final del túnel, faci l'esprint final. Vegem en què estic ficat ara mateix:
  • acabant el curs i fent còpies de seguretat. Començant a preparar el següent sota la idea de les competències clau
  • preparant el que vull provar: la darrera versió de Moodle, Mahara (com no) i un servidor Java que permeti des de treballar amb àudio fins a fer mapes conceptuals, passant per LAMS. No m'ho acabaré.
  • preparant la MoodleMoot 08: ara que sembla que la cosa rutlla força bé val la pena seguir-hi la petja. A més, volem fer una presentació de tot el disseny del campus que pot quedar força bé. Però això ho deixarem per l'estiu.
  • LaTeX per distreure'm i relaxar-me. El fet de tenir petits problemes a resoldre és tant engrescador com resoldre sudokus o mots encreuats. sobre tot quan els resolc.
  • xerrant amb força gent. Potser sí que és cert que encara em queden energies perquè ja estic pensant en coses que vull fer el curs que ve i encara no m'he acabat aquest.
Realment, l'etapa més productiva d'una persona comença als 40.