divendres, 29 d’agost del 2008

cataLàTeX en plena forma

Des del passat dia 28 de juliol el lloc cataLàTeX ha estat funcionant només gràcies al caché a causa del canvi en la denominació del servidor de base de dades de phobos. Recordeu que al post del passat 4 d'agost ja en parlava.

Sembla que van passar un script que, de forma automàtica, havia de canviar en els fitxers on calgués la bd de localhost a myphantom3. Però aquest script només s’ha aplicat mecànicament als fitxers on apareixia la paraula config o similar al nom de fitxer.

Però en realitat aquesta dada, a SPIP, el gestor documental de cataLàTeX, es desa en un fitxer anomenat /ecrire/inc_connect.php3, qui ho havia de dir, oi?

Ara, amb un xic més de temps i millor connexió a Internet per llegir la documentació d’SPIP sobre el tema, he corregit l'error i, espero, el lloc cataLaTeX tornarà a córrer tant bé com fins ara. Però he d'acabar de comprovar-ho, no me'n refio gens d'aquesta mena de canvis sobtats.

Què costava avisar amb una mica de temps perquè un es pugués fer una còpia de seguretat?. Darrera aquest lloc hi ha una feina de 3 anys (que no és poca). El primer article el vaig publicar el 12 de juny del 2005 i anunciava el canvi a phobos des d'un servidor gratuït. Ara, a la vista del maltracte i la poca consideració en què phobos ens té als seus usuaris, em pregunto si no caldrà tornar a migrar de nou a un lloc més segur.

Però com diu la frase: Never attribute to malice that which can be adequately explained by incapacity.

Moralitat: no confiïs mai en aquell que fa les coses sense pensar. Et farà veure la padrina i et donarà més feina de la que tens ganes de fer.

3 comentaris:

Bea Marín ha dit...

Un fil misterios m'ha portat fins aqui, només per veure de trobar energies per engegar motors... i em sento aludida al que posas a Moralitat...
Ara mateix em poso a feina, Joan. Necesito un soplo de Zeusssssss

admin ha dit...

No anava per tu la Moralitat. JO encara vaig pitjor.

Procastina, que algo queda.

Bea Marín ha dit...

Mira, es veu que la paranoia ha funcionat, perquè ja tens en el teu correu la lletra a la que has de posar música.
Jo en lloc de la procastina faig servir la efedrina... cuestión de rima. ;-)
He quedao mahara perdía.