dissabte, 27 de desembre del 2008

Gestió del correu

Ja fa temps he decidit no contestar al telèfon mentre sóc a la feina perquè em planteja el dilema: què faig, feina per a molts o només per l'interlocutor/a? Endevineu la resposta. Amb el correu electrònic encara no he arribat a aquest punt però em sembla que aviat faré un pensament semblant. És desesperant la quantitat de temps que em consumeix respondre missatges. En ambdós casos s'entén que és molt més fàcil fer una trucada o enviar un missatge que no pas molestar-se en fer la cerca d'allò que volem saber al lloc adient.

A totes aquestes que vaig veure que en Jordi Perales havia fet un vídeo on explica com gestionar el correu d'Xtec des de gmail, amb tot els avantatges que això representa: major capacitat d'emmagetzament, etiquetatge i, sobretot per a mi, la possibilitat d'eliminar l'abundant quantitat de correu brossa que s'escola per Xtec. Però això va ser el 14/desembre i jo fins ara no començo a ser persona, així que el tenia aparcat. I avui me l'he mirat i, quan l'he acabat m'he posat mans a l'obra. En menys de 2 minuts ja estava llegint el correu d'Xtec a gmail i sense haver de comprar viagres, ni cheaps degrees ni cosa semblant. Genial.

Estic tant content amb l'invent que us l'enganxo aquí. Que us faci tant de profit com a mi, gràcies Jordi per estalviar-nos tant de temps: