diumenge, 9 de maig del 2010

Moodle 2.0 release notes

A can Moodle han fet els deures i després de publicar la versió beta Pre Release 1 han tret les notes de la versió amb la llista de característiques de la versió. La podeu llegir clicant aquí.

Per part meva ja me l'he instal·lada i he estat fent alguna incursió. En concret volia veure algunes coses:
  • L'etiquetatge de les entrades o fils del fòrums que, pel poc que he vist, encara no està implementat.
  • El funcionament de la nova wiki desenvolupada pel Marc Alier & boys. Funciona força bé però, com diu ell, molt capadeta, sembla que les característiques avançades les aniran afegint a poc a poc. El que no m'ha agradat massa ha estat que l'edició dels continguts d'una pàgina es fa amb l'editor TinyMCE i a mi m'agrada escriure el codi net. Potser més endavant es podrà triar el tipus d'edició.
  • L'exportació a Mahara, part en la que em queda força feina per fer perquè no és immediat configurar el nou Moodle (i la part contrària, Mahara, que també té la seva cosa). No sé veure la branca de Xarxa (=Networking) en el menú d'administració i em sembla que és perquè tracta Mahara com un servei extern més. Cal repassar la documentació i veure com es farà.
Fa bona pinta, però em manca encara la instal·lació de la traducció catalana i veure com van els nous Temes, ara per ara en tinc un de ben llampant ;-)

Seguirem informant.